Aleksandar Ilić je prvi solist baleta v Narodnem gledališču v Beogradu (Narodno pozorište Beograd) in profesor na Inštitutu za umetniški ples v Beogradu.
Je avtor baletov Viva la vida! (Narodno gledališče Beograd, 2009), Zgodba iz Lizbone (Narodno gledališče, 2010), Praznik ljubezni (Madlenianum opera in teater, 2011), Balada o luni potepuhinji in Slugova metla (Madlenianum opera in teater, 2012).
Plesne predstave, instalacije in performansi: Sklad Mila in hišni ljubljenčki (Bitef teater, 2010), Za ogledalom (Kulturno središče Rex, 2011), My phobia – Pteronophobia (Laban konservatorij v Londonu, 2012), Plesni teater Gospodje (Narodno gledališče Beograd, 2014), Igra Save Šumanovića – Beračice (Inštitut za umetniški ples, 2015), Reminiscenca (Festival Velenje, 2015), Štiri pesmi za Tadja (FKM, Narodno gledališče Beograd, 2016).
Otroške predstave: Čudežni fižolček (Lutkovno gledališče Pinokio, 2008), Legenda o tebi (Atelje 212, 2013).
Opere: Melanholične sanje grofa Save Vladisavića (Narodno gledališče Beograd, 2015), Čarobna piščal (Narodno gledališče Beograd, 2015), Don Juan (Narodno gledališče Sarajevo, 2016), Gospodovalna služkinja (Narodno gledališče Beograd, 2016).
Je avtor knjig poezije Praznik srca (1999–2010) in V prisotnosti šepeta (2013). Je predsednik in ustanovitelj Združenja profesionalnih baletnih plesalcev, koreografov in baletnih pedagogov Srbije, glavni in odgovorni urednik publikacije za umetniški ples, Stepart, diplomirani komunikolog in magister koreografije.
Nagrade in priznanja: prejemnik Nagrade za najboljšo predstavo (Praznik ljubezni v produkciji Madlenianum opere in teatra) na Festivalu mladih v Šanghaju, priznanja Narodnega gledališča Beograd, kolektivne Nagrade mesta Beograda, dveh kolektivnih Nagrad Dimitrije Parlić, Zlate značke kulturno-izobraževalne skupnosti Srbije in Nagrade za življenjsko delo Filip Višnjić, ki vključuje dolgoletni prispevek kulturi.
Leta 2015 je bil imenovan za izrednega profesorja za ožje znanstveno področje Dramske in avdiovizualne umetnosti.